onsdag 23. september 2009

Glamorganisk

Ja, da var min første oppgave ferdig! Beklager dårlig bilde, kommer bedre når jeg får med meg orginalfilen. I allefall gikk denne oppgaven ut på å illustrere "min stil" ved å lage et moodboard (som dere ser ovenfor) og ved å tegne et rom i ArchiCad som også viser min måte å innrede og planløse rom på. Skal legge ut bilder av dette også etterhvert, så gled dere! Vi fikk ca 3 uker på oss å løse oppgaven og lage en presentasjon for hele klassen. Denne prosessen har vært veldig lang og tung med mye jobbing men også utolig spennende og lærerik!

Så lurer dere kanskje på hva i alle dager "glamorganisk" vil si? Jo, det er slik jeg vil beskrive min stil. Jeg er glad i å kombinere det enkle og stilrene med glamorøse "antikkmøbler" og rå naturmaterialer som ubehandlet tre, stein og skinn. Jeg synes kontrasten mellom de forskjellige teksturene er spennende og vakkert å se på i riktig kombinasjon. Jeg er glad i kalde farger, særlig gråtoner, kalde brun/sandtoner og iskald lilla. Jeg liker å skape rom ved å bruke store vinduer og speil slik at du føler at rommet går ut i evigheten. Det handler nemlig ikke bare om hvordan rommet ser ut, men hvilke følelser det skaper når du er i det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar