tirsdag 15. desember 2009

Se hva jeg kom over i farta!

Denne kommoden laget jeg i fjor når jeg gikk interiør og utstillingsdesign. Det var en helt vanlig kommode i tre brunt tre, med messinghåndtak. Ikke spesiellt moderne eller fint spør du meg. Men med litt hvit maling, noen fine sjablonger og nye håndtak i glass så ble kommoden både trendy, vakker og med et helt nytt uttrykk! Knottene er kjøpt på creme.no og malingen på trærne har jeg faktisk blandet selv. I tillegg har jeg tegnet og skjært ut sjablongene selv, noe som gjør denne kommoden ganske unik. Det er jo det som er gøy med redesign av møbler! Ingen har akkuarat det samme møblet som deg :) Nå står den i entreen til tanten min, men jeg vurderer nesten å ta et lite innbrudd der, for den hadde tatt seg bra ut på rommet mitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar